2011. december 21., szerda

Kismama nadrágok 60-70kg-s hölgyre Brendonos - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Köszöntelek az aukciómon!
Kislányom kinőtt ruháit, és egyéb babázással kapcsolatos dolgot kínálok eladásra, valamint családom feleslegessé vált dolgait is néha. Ha időd engedi, kérlek nézd meg a többi termékemet is! Köszönöm!
Igyekszem mindig a lehető legpontosabb leírást adni a termékeimről, de ha kérdés van, tedd fel bátran, megpróbálok minél előbb válaszolni!
Az aukció tárgya egy Brendon márkájú kheki pamut+elasztán kismama nadrág. (Farmer szerű erős anyagú, de sokkal puhább. ) Téli!
Én 168cm vagyok és terhességem alatt 54-73kg voltam. Ezt a nadrágot szerettem. Egész jó kényelmes volt 5-8 hónapos terhesen. A végén 72kg-osan már nem vettem fel. Akkor már minden nyomott... Használt, de szép állapotban, nincs hibája. Használatból eredően picit megnyúlt itt-ott, de ez felvéve egy kismamán nem látszik. ; ) Elöl-hátul zsebes. Szülés után a kórházból mikor kijöttem újra kényelmes volt, és praktikus mert takarta a pocimat, de nem volt hatalmas a pamut része, épp csak amennyi kellett.... ; )
Bebújós, nem gombos, nem cipzáras fazon.
Új ára10. 000. - Ft volt.  
Méretei:
 teljes hossz: (derék-alja) 99cm (+pamut rész! )
belső szárhossz: 80cm
derékbőség: 44cm(x2) (de nyúlik! )
csípő: gumis pamutrész
pocimelegítő magassága(csípő-tetejéig): 18cm elöl, 6cm hátul
Mosva küldöm! Vasalva nincs.
Köszönöm, hogy itt voltál!
Nézz be hozzám, hátha megtetszik még valami! : ))
Van több kismamanadrágom is, ha többet veszel engedek az árból!



Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Az aukció vége: 2011-12-25 07:58
. Kismama nadrágok 60-70kg-s hölgyre Brendonos - Jelenlegi ára: 5 000 Ft